lördag 23 maj 2009

Vänninan

Jag mår ganska mycket bättre idag. Igår på eftermiddagen fick jag nån attack av att må jättedåligt. Jag orkade knappt stå upp. När jag låg ner var det bra men så fort jag ställde mig upp blev jag helt trött och slut. Jag har fortfarande ont i halsen idag, så vi får se om det blir någon träning imorgon.

Igår när jag låg ner låg jag och läste och igår kväll läste jag klart boken. Vänninan av Denise Rudberg. Hur bra som helst! Jag ville att boken skulle fortsätta.

Idag har jag gjort rent buren och städat lite. Jag måste nog diska lite också, annars orkar jag nog inte göra så mycket mer idag.

Ikväll ska vi baka pizza!

Det har varit lite dåligt med bilder på sistone så här kommer några på Chilla.



2 kommentarer:

Emelie sa...

Haha! På den sista ser det ut som att hon nyser. :P

Unknown sa...

Haha. Hon tvättar sig. :p

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek