måndag 22 mars 2010

Nike+

På fredag är det tenta. Den här veckan betyder alltså plugg, plugg, plugg och lite träning. Det går ju inte att strunta i.

Idag har jag varit ute och sprungit. Det kändes riktigt bra faktiskt. Det gick kanske inte så fort, men det kändes som att kommer kunna bli bra det året om jag fortsätter att hålla i löpningen.

Jag skulle vilja köpa "Nike+" skor som man har ett "chip" i skon och så mäter den hur långt man springer och en massa saker. Man måste även ha en Ipod nano, vilket jag har. Har man det så säger den till varje km man springer. Det skulle vara roligt. Skorna är snygga i alla fall och dom kostar inte mer än vad vanliga springskor gör. Dom måste ju passa på min fötter också och det vet man aldrig om dom gör.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek