måndag 8 mars 2010

Nya tavlor!



Idag har vi varit till Örebro en sväng. Vi köpte ramar till våra bilder som vi framkallat. (Bilderna jag knäppte blev inte så bra, men jag orkade inte ta fram Niklas kamera eller fixa till dom). Vi köpte även tidskriftssamlare och värmeljus. Sen var vi in på Elgiganten och kollade lite på GPS och jag köpte ett tv-spel, vi får se när jag spelar det. Hehe. Till sist var vi in på Willys och handlade lite. Äntligen hittade jag min efterlängtade sås. Den är så sjukt god, mangoraya. Det måste ni prova.


Ikväll är det innebandyträning och i morse var jag på gymmet. Jag provade att köra lite tyngre idag så jag hoppas på träningsvärk nu. Igår gjorde jag maxtest på armhävningarna och jag klarade 33 stycken. Mer än dubbelt så många som förra gången. Den här veckan kommer bli tuff med armhävningarna..

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek