torsdag 25 mars 2010

Snart är det över

Idag har varit en pluggdag. Jag har i alla fall pluggat rätt mycket och nu börjar det kännas som att jag typ inte kan nånting. Det är bara att hoppas på att det kommer saker som jag kan. Det känns som att det dyker upp nya saker som man ska kunna hela tiden. Varför ska man alltid börja plugga så sent? Och den här gången var jag tidig för att vara jag... Idag får jag nog inte in mer, det börjar bli korvstoppning och så börjar jag bli trött. Tentan är inte förrän klockan två imorgon, så jag hinner plugga lite då också.

Jag har inte bara pluggat idag, jag har även varit ute och sprungit, gjort armhävningar och lite magövningar.

Nu är det snart läggdags. Jag ska upp tidigt imorgon så jag hinner plugga så mycket som möjligt

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek