måndag 27 december 2010

Dåligt

Jag kom ner på stan när det var 40 minuter kvar innan bussen skulle gå till E-Center och då tänkte jag att jag skulle bli tvungen att skynda mig lite. Efter 20 minuter var jag klar med alla affärer jag tänkt gå på... Det var sämre än någonsin på stan nu. Jag åkte i alla fall ut till E-Center och där gick jag först på Dollar Store, köpte lite hårband och bodylotion. Sen gick jag till Team Sportia och kollade lite och sen till Jysk. Där köpte jag två påslakanset. Efter det var det typ 10 minuter tills bussen skulle gå tillbaka. Den kom ungefär 20 minuter sent...

När jag kom hem skottade jag bort lite snö och sen har jag pluggat och kollat på film.

Nu hade jag tänkt lägga ut bilder på det jag köpte, men kameran dog precis...

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek