onsdag 15 december 2010

Krångel

Det har blivit en massa krångel med mina kurser till  nästa termin. Jag hade tänkt läsa PDI II, alltså andra terminen med pedagogik. Men eftersom jag har två kurser som jag inte har godkänt i än så kommer jag inte upp i den poängen som behövs. Jag har två praktiska saker kvar och det gör så att det fattas 15 hp. Kurserna borde vara mer uppdelade så att inte en sån liten grej gör att man förlorar så många poäng. Jag har i alla fall varit till en studievägledare idag och hon skulle försöka fixa så att jag får dispens. Får jag inte det har jag sökt andra kurser som jag måste ha som "sen anmälan". Det som är mest drygt om jag inte får läsa PDI II är att jag kommer ha en termin där jag inte kommer ha någonting att göra, så jag får vänta ett halvår till innan jag blir klar. Jag hoppas verkligen att jag får dispens.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek