söndag 26 december 2010

Julen






Det har varit en rolig jul hittills. I torsdags åkte jag från Alfta till stugan. John kom och hämtade mig. På kvällen spelade vi lite yatzy och jag vann i alla fall en gång av två. På julafton var vi ut en sväng och tog lite enris som sedan blev våran gran för i år. Efter Kalle Anka åt vi mat och vid sex började vi och öppna julklapparna.  Det kommer bilder på julklapparna senare. Vid åtta började vi spela Monopol, som har blivit en jultradition nu. Spelet tog slut vid ett, alltså för dom två som var kvar sist och det var John som vann till slut.

Igår, lite efter fyra, åkte jag och John in till stan och vid fem kom Emelie och hämtade mig och så åkte vi hem till henne och gjorde i ordning oss för lite fest. Det blev tyvärr inga bilder, men jag hoppas att jag kan få några av någon annan sen. Det var i alla fall väldigt trevligt igår.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek