tisdag 28 december 2010

Innebandy och Gävle

Idag har jag varit en sväng till Gävle och kollat in rean lite. Jag var rätt trött i morse och visste inte riktigt om jag skulle orka, men det gjorde jag. Jag åkte med tåget som gick 8:54 och jag gick härifrån (Knektslätten) till resecentrum. Det var en ganska skön morgonpromenad faktiskt. Det gick rätt segt i början när jag hade kommit fram och jag hittade inte som jag ville ha. Till slut hittade jag ett träningslinne, lite underkläder och en innebandyklubba.

Jag har fortfarande ingen kamera, så bilder på allting kommer senare. En bild på klubban kan jag i alla fall slänga in.

Nu på kvällen har jag varit och tränat innebandy med Söderhamn och det var jäkligt roligt. Det finns en sak som skulle kunna få mig att flytta tillbaka hit, men den är inte tillräckligt stor.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek