måndag 20 december 2010

Hälsingland

Kom nyss hem från innebandyträningen. Det blev ingen fys idag. Jag hade sett fram emot det lite grann eftersom det var sista träningen för mig innan jul och nyår. Men jag får väl se till att köra några egna fyspass i Söderhamn. Fast det blir ju aldrig samma sak som när man är flera och kör.

Idag har jag bara slöat och pluggat lite. Läst inför seminariet imorgon. Det är det sista i skolan för den här terminen och efter seminariet imorgon åker vi uppåt. Först åker vi till Alfta och jag är där en eller två dagar för att sen åka vidare till Söderhamn. Det ska blir skönt att komma "hem".

Jag har förresten inte bara slöat, jag har kört det där styrkeyogapasset som jag gjorde igår och så körde jag en annan träningsvideo med Jillian Michaels.

Nu ska jag packa färdigt inför imorgon!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek