söndag 26 april 2009

Avslutning och cykeltur

Kvällen igår var riktigt rolig, fast det kändes som att det var många som inte var där. Vi åt kinamat och det var riktigt gott.


Ganska nyss kom jag och Niklas hem från en cykeltur på ca en och en halv timme. Vi har cyklat i nån skog nånstans. Hehe. Vi såg tre ormar, två snokar och en huggorm. Tyvärr hann jag inte knäppa något kort på dom. Till slut kom vi ut på gamla E20 och efter den vägen finns det ett matställe och där stannade vi och köpte en varsin twister. Sen åkte vi hem.

Nu blir det lite pasta och kanske skriva på VFU-uppgiften så att den blir helt klar. Jag vet dock inte om jag har gjort helt rätt på den. Allt är så himla luddigt jämt. Alla tolkar allt olika och det är väldigt dumt att det går att tolka det på olika sätt.

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag förstår vad du menar, jag är samhällare. Det finns liksom inget svar. Störigt.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek