tisdag 21 april 2009

Näst sista dagen

Idag var jag i alla fall på VFU:n igen fast jag har fortfarande ont i halsen. På torsdag är det sista dagen och det känns tråkigt. Jag hade gärna stannat kvar fram till sommaren. Jag ser heller inte fram emot att skriva VFU-uppgiften. Jag får inget sammanhang i det jag skriver. Jag vet ungefär vad jag ska skriva men allt blir bara huller om buller.

Idag när vi var i badhuset var det en kille i trean som frågade:
- Ska du och Andreas börja på våran skola när Julia slutar här?
- Jag: Näe, det tror jag nog inte.
- Han: Hoppas!

Haha. Kul om hon kommer gå i pension innan vi är klara. Hon är 35 nu. Det är ju kul att man är omtyckt i alla fall. :)

När jag hade varit hemma ett tag kom rörmokaren hit och fixade våran dusch som har droppat och nu i slutet nästan runnit hela tiden. Efter det åkte jag och Niklas till Köping för vi skulle handla på Willys. Fast först hamnade vi på någon blomaffär och vi köpte en ny blomma till balkonglådan och så köpte Niklas nåt som han ska ha i sin kaktuskruka (som inte finns än).

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek