tisdag 14 april 2009

Dålig start - bättre slut

I morse hade jag ingen positiv känsla när jag vaknade. Jag var trött och höll på att försova mig för att Niklas stängde av min klocka innan jag hann vakna riktigt av den. Men jag vaknade riktigt typ fem minuter senare.

Dagen började på badhuset, där det var varmare än vanligt. Inte roligt. Linserna blev helt cp av att vara där inne och det typ rann svett i pannan. Sen åkte vi till en av skolorna och jag hade dom två sista lektionerna och det var nog det bästa dittills idag.

När jag kom hem la vi ut lägenheten på blocket och för ca tio minuter sen fick jag ett mail av en som vill komma och kolla. Hoppas att hon vill ha den så vi slipper oroa oss för att inte bli av med den. Det lät positivt i mailet i alla fall.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek