tisdag 28 april 2009

Jordgubbar och badminton

Dagen började med badminton. Det var rätt kul och jobbigt. Sen var det dags att åka hem igen och då la jag mig på balkongen och låg där i tre timmar ungefär. Jag har ingen aning om jag har blivit brun eller inte, jag hoppas på lite i alla fall.

Vid fem åkte Niklas iväg till Västerås och då började jag med att tvätta. Efter en lite stund kom jag på att jag har varit sugen på jordgubbar ett tag och att jag såg att det fanns för 20 kr på Konsum. Jag cyklade dit och när jag kom fram och skulle kolla så att jag hade pengarna hade jag inte det. Jag hade lagt ifrån mig dom hemma. Jag cyklade tillbaka och hämtade pengarna, så jag köpte mina jordgubbar i alla fall. Det var inte världens godaste jordgubbar, men det får duga.

1 kommentar:

Emelie sa...

Mm, älska jordgubbar :)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek