måndag 27 april 2009

Mycket bra dag!

Idag har det varit en mycket bra dag. I morse åkte jag i shorts till skolan och utan jacka, vilket säger att det är varmt ute. I skolan spelade vi pingis och det var skitkul. På slutet körde vi kungabordet/vinnarbordet och jag lyckades hamna på kungabordet från början och jag tror inte riktigt att killarna min klass var beredda på att få stryk av mig. Haha. Så det var roligt. Sen lyckades jag få ha seminarium idag också och då har jag bara en lektion imorgon och slutar klockan tio. Sen är jag ledig fram till måndag. Långhelg! Fast jag ska verkligen göra klart hemtentan under den här veckan eftersom vi börja flytta nästa vecka.

När jag kom hem var maten klar och jag hade fått min freebra och lite smycken som jag köpte för ett presentkort som jag fick för jättelänge sen. Sen gick jag en promenad till Ica för att hämta ut freebra:n.




Det enda dålig hittills är att tåget var försenat.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek