fredag 10 april 2009

Quiz

Gårdagen var roligt. När Emelie slutade jobba hämtade hon mig hemma och så åkte vi hem till henne. Där spelade vi lite kort och Yatzy, sen satte vi oss framför tv:n rätt länge. Vi tio började vi byta om och sen åkte vi in till JH. Det var väldigt mycket folk för att vara en torsdag tydligen. Det kan nog bero på att det var som en fredag. Vi kom i alla fall tvåa på quizen. En poäng förlorade vi med..

I morse/dag var jag och mamma ute och gick ungefär en och en halv timme och sen åkte John och jag till Malin och hälsade på.

Varför ska alla katter tycka om mig? Igår när jag var hos Emelie ville hennes katt sitta med mig hela tiden och idag när jag var hos Malin ville en ev deras katter också sitta med mig. I och för sig har jag ingenting emot det. Men det är så typiskt när jag inte tål dom. Jag tycker ju om dom så mycket så jag kan i alla fall inte låta bli dom.

1 kommentar:

Niklas sa...

För att du är snäll och fin. =)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek