onsdag 1 april 2009

Våren är här!

I morse sov jag till elva ungefär och det var väldigt skönt. Och det var soligt ute! Jag öppnade balkongdörren på en gång nästan och det var till och med varmt. Hoppas att det håller i sig. Nästa torsdag, när jag ska åka hem, står det att det ska blir sexton grader i Söderhamn. Det är nästan sommarvärme.

När Niklas kom hem satte vi igång en tvättmaskin och sen åkte vi till Willys i Köping och handlade. Och nu har jag varit på den sista träningen. Vi spelade mot nåt killag, det var en rolig sista träning.

Imorgon ska jag först ha en lektion och sen blir det badhuset resten av dagen.

1 kommentar:

Niklas sa...

Det värsta är att det ÄR sommarvärme för oss.

Men för större delen av världens befolkning är det vintervärme... Vidrigt!

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek