torsdag 16 april 2009

Kontrakt

Vi har nummer 95 på våran lägenhet men har nummer 83 på förrådet. Det har vi haft hela tiden och även hon som bodde här innan hade det. Säkert många innan det också. Nu har han som bor på nummer 83 skrivit en lapp att han ska bryta upp vårat lås på söndag. Varför komma på nu att han ska ha samma nummer som på lägenheten?

Nyss ringde jag till vice värden och jag ska gå till något kontor och hämta kontraktspapper mellan 19 - 20. Jag ska även fråga lite om det där med förråden.

Innan jag ringde dit var en till här och kollade på lägenheten. Hon var intresserad. Så nu skulle vi gärna vilja veta om den andra vill ha den eller inte men vi sa att hon fick fundera över helgen.

Idag var det rätt lugnt på VFU:n. Vi hade först en vanlig lektion och sen tre stycken i badhuset. Jag hade vattenbasket.. rätt segt fast lätt att hålla i.

Nu blir det Scrubs!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek