onsdag 3 juni 2009

Close to home

Dagen började med tvätt. Rätt segt att springa upp och ner, men jag var tvungen att tvätta eftersom jag åker hem på fredag. Annars idag har jag kollat lite på "Close to home". Det är bra. Började kolla på det för nån vecka sen på tv:n när jag var ledig och nu har jag laddat hem hela först säsongen.

Vid tolv kom Niklas hem och då åkte vi till Willys i Köping och handlade. Vi svängde även förbi McDonalds och köpte McFlurry. Jag provade Maräng Swiss:en och den var god, men det var inget speciellt med den.

Jag har även läst lite till opponeringen vi ska ha på fredag men jag är så dålig på att vara kritisk. Jag ser bara bra saker...

Tränat har jag också gjort. Vi sprang typ i en timme, massa ruscher och sidohopp och sånt. Jag fick även mitt träningsschema för sommaren idag. Om jag följer det kommer jag att bli jäkligt vältränad. Jag ska verkligen försöka att följa det, men det kan bli tufft när man ska träna själv.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek