söndag 21 juni 2009

Midsommarhelgen






Nu är jag hemma från stugan. Det var rätt segt att vara där när det var kallt och regnigt, men på midsommarafton blev det ju i alla fall lite sol. Då var vi en sväng till "festplatsen" och kollade. Det var mest småbarn och föräldrar där. Inte så konstigt kanske.

När vi kom tillbaka igen skulle mamma och John ha ner ett träd och de slutade inte riktigt som dom ville. Trädet hamnade på boden, men den klarade sig och det var tur att det var den som kanske ska rivas och byggas om snart. Jag och John gick förresten och badade också. Det var 13 grader i vattnet, fast det visste vi inte förrän vi hade kommit upp.

Igår var jag ut och sprang. Jag sprang 5 km på 30:18. Jag förstår inte riktigt hur det gick till, för det borde vara jobbigare att springa där än här eftersom det är mer backar och sånt i stugan.

Idag har jag legat och solat lite och klippt gräsmattan med en handjagare för att den andra gick sönder trodde vi. Men det var bara skarvsladden det var fel på, för mamma bytte sladd och då fungerade den.

2 kommentarer:

Niklas sa...

Haha! Vilka underbara bilder på sågandet och sen trädet. =D

Sista bilden på dig var bland dom mest misslyckade jag nånsin sett faktiskt. Snacka om utfrätt!

Get a real camera.. ;)

Unknown sa...

Haha. Jag vet att den inte var nå bra. :p

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek