måndag 22 juni 2009

Spring, stan, bad

Jag sover alldeles för länge nu. Jag har inte klivit upp före tio på jättelänge. Jag ska försöka ändra på det nu. Imorgon måste jag i alla fall kliva upp ungefär halv nio för då ska jag och Emelie åka till stugan och sola och så över dagen.

Idag har jag varit ute och sprungit. Jag skulle springa ungefär 8 km, upp på Hällmyra och så, men jag vet inte riktigt om det blev det. Det var ju så många vägar att välja på. Jag sprang i alla fall i 45 minuter, så det borde ha blivit runt 7-8 km i alla fall. Sen åkte jag ner på stan med Emelie för att hon skulle lämna CV:n lite överallt och vi gick runt lite i affärerna på stan. När vi var klara på stan åkte vi och badade i Färsjön och det var inte så kallt nu. Det var så att man kunde ligga i ett tag faktiskt.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek