torsdag 25 juni 2009

Tranan igen

Nu var det ett tag sen jag skrev, men jag har inte haft någon ork att skriva.

I tisdags vad jag och Emelie ut till stugan hela dagen. Det var roligt och trevligt. Jag vann på krocket tre gånger i rad.

Igår var vi först till Färsjön i typ två timmar. Nu är det faktiskt riktigt skönt i vattnet där. Sen åkte vi hem till Emelie och åt lunch där. Det var mycket gott. Sen cyklade vi ner på stan för att gå på Erikshjälpen och systemet. Det känns som att vi var överallt.

På kvällen igår var jag, Emma, Sandra och Emelie på Tranan igen. Det var roligt igen, förutom att dom spelade så dålig musik. Martina var där innan vi åkte också.












Idag åker jag till Alfta, eller ikväll. Längtar!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Du är då skicklig som lyckas fånga Em på bild titt som tätt! ^^

Unknown sa...

Haha. Ja, det kan vara svårt faktiskt. :)

Sandra sa...

Verkligen. Jag har en uppsjö av bilder där hon antingen vänder bort huvudet eller skymmer ansiktet med en hand. ^^

Unknown sa...

Haha. Jo, jag har också några såna bilder.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek