måndag 8 juni 2009

Gävle

Idag har jag och Emelie varit till Gävle. Vi åkte dit vid tio och på stationen träffade jag Asta, som jag inte har träffat sen i somras nån gång. Så det var roligt. En annan rolig sak är att hon är brunett och jag typ blondin nu. Vi sa alltid att jag skulle se ut som en ryss om jag var blond, men som tur var/är gör jag inte det (hoppas jag). Vi träffade även Erika som skulle till Gävle.

Jag hittade typ ingenting som jag ville ha först och Emelie hittade rätt mycket, fast det var nog mest för att hon skulle köpa en massa presenter. På Indiska köpte jag örhängen och ett hårband. Det sista vi gjorde var att gå in på Lindex för att döda lite tid och då hittade jag den här kläningen.

Lindex Shop Online - Klänning

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek