lördag 13 juni 2009

Vad händer idag då?

Igår var jag och Emelie till Sandra en sväng och spelade lite spel (ovanligt). Det blev inte så länge eftersom Sandra skulle börja jobba halv tio. Då åkte jag och Emelie ner på stan och kollade lite. Vi kändes oss rätt gamla där just då. Det var mest en massa småfjortisar som gick runt och såg coola ut och trodde att dom var fulla. I alla fall vissa. Så där blev vi inte länge. Vi åkte vidare till McDonalds, jag köpte en milkshake och Emelie en kaffe. Vi satte oss där och spelade en omgång Skip-Bo. När vi var klara där åkte vi till Färssjön för Emelie skulle bada. Kallt. Sen åkte vi hem.

Jag var så trött igår, vet inte varför. Jag sov liksom till halv tio.

Idag blir jag nog mest hemma. Ska åka iväg en sväng med mamma snart bara.


Christian Kjellvander - When the mourning comes, mycket bra låt!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek