torsdag 11 juni 2009

Packa åsnan

En padda vi hittade på vägen hem

Packa åsnan

Det blev i alla fall JH igår. Det var rätt tråkigt så vi var inte där så länge. Innan var vi här och kollade på fotbollen, spelade en massa spel och drack vin. Det var mycket trevligt. Vi spelade Skip-Bo, Uno, Alfapet, TP och Packa åsnan (som inte gick då där jättebra).


Det var rätt tungt att kliva upp i morse. Jag var ju så smart att jag hade bokad tid hos Synsam 10:15. Efter att jag hade varit där gick jag runt på stan lite och sen gick jag och Emelie upp och kollade på studenterna. Det kan verkligen inte vara kul att ta studenten idag. Jag är verkligen glad att jag gjorde det förra året. Efter det åt vi på Amore och där blev jag bjuden på tårta hemma hos Emelie av Kerstin så då åkte vi dit. Där spelade vi lite kort och jag fick lära mig att spela Whist.

Ikväll blir det bara en lugn hemmakväll.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek