onsdag 2 april 2014

Snoriga barn

Nu har jag skrivit flera gånger att jag ska börja skriva igen, men sen har det inte hänt något. Nu ska jag verkligen göra det. Innebandysäsongen är över och jag kommer ha mer tid hemma. Så nu j*klar ska det gå!

Jag har varit sjuk i ungefär en vecka igen. Jag börjar bli ganska trött på att vara sjuk nu. När jag är sjuk har jag svårt att äta bra saker, för det är ingenting annat som är gott. Om man är sjuk en gång om året gör det inte något, men när det händer en gång i månaden blir det inte lika roligt längre. Precis när jag kommit igång att äta någorlunda bra igen, så blir jag sjuk igen och så börjar det om. Någon som har något bra tips för att förbättra immunförsvaret mot snoriga barn?

Dagens middag: Kyckling i ugnen, broccoli, blomkål, majs, lite potatis och sås

Nu ska jag komma tillbaka till den formen jag hade för två år sen, för den trivdes jag väldigt bra med. Först blir det vila någon dag till, så att jag inte börjar träna för tidigt. Det blir mer fokus på maten det närmsta dagarna och sen kommer träningen och den kommer mest bestå av crossfit.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek