torsdag 10 april 2014

Träna rörlighet

Idag är min kropp trött, men det blev i alla fall ett pass idag också. Imorgon blir det i alla fall vila. Så här såg det ut idag: 

A.
1: 1 power Snatch + 3 OH Squats (5 sets)
2: Power Snatch (5 sets x 2 reps)

B: Barbell Complex
10 set
1 Power Clean +
1 Hang Squat Clean +
1 Squat Clean +
3 Front Squats
 

C. Bonus: Dubbelhopp och lek

Klarade power snatch på 35 kg. Vet inte riktigt om jag klarat mer förut, men det var rätt tungt i i alla fall och jag är nöjd med att jag klarade det.  Det jag inte är nöjd med är alla saker där man ska göra en squat. Ibland gör det ont i höften och ibland är jag för stel för att komma ner. Måste träna rörlighet! Jag började köra innan jag blev sjuk, men då orkade jag inte och nu har jag inte kommit igång igen. Bara att ta tag i saken och börja idag!

   Efter träning: Proteinshake och några vindruvor

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek