onsdag 9 april 2014

Annie

I morse var det tungt att cykla till jobbet. Benen var trötta och sega från gårdagens träning. Skönt att det tar i alla fall! Annars så kändes det inte alls lika jobbigt att cykla idag. Upptäckte även en lite närmare väg p.g.a. att ett trafiklyse var ur funktion och det är typ omöjligt att komma över där då.

Dagens cykelkläder och dagens mellanmål (kvarg och frysta jordgubbar)

Efter jobbet åkte jag till träningen med omplåstrade händer (fick tejpa lite mer sen under passet). Idag såg passet ut så här:

A.
4 sets:
3 strict presses +
2 push presses +
2 jerks
 

B.
Wod (for time)
Annie
50-40-30-20-10
Double-unders
Sit-ups

C.
AMRAP 4 min:
Burpees

D. Bonus : L-hold


På pressarna skulle man köra ett varv sen vila 45 sekunder osv.  De sista pressarna var riktigt tunga. På Annie gick det rätt så bra. Det som är tråkigt är att jag inte kan double unders och då måste jag köra single unders och då måste man köra x3, så första blir 150 st. Klarade i alla fall allt på 8.08. Burpees är alltid någon slags hatkärlek. Det är något man hatar men ändå tycker om. Jag klarade 56 st på 4 minuter. Ganska nöjd i alla fall!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek