tisdag 8 april 2014

Första träningen på två veckor


I morse blev det äntligen cykel till jobbet (det blev inget igår, jag hade inte en tanke på att jag skulle cykla när jag vaknade så jag hann inte. Dålig ursäkt, men det är sanningen). När jag kom fram var jag helt svettig och jag hade inga andra kläder med mig. Måste komma ihåg det imorgon! Jag försöker att ta det lugnt när jag cyklar och tänka att jag inte behöver cykla snabbare än jag cyklade sist, men det är svårt... Det regnade pyttelite imorse, men när jag skulle cykla till crossfiten regnade det mer och när jag skulle cykla hem ännu mer. Så det var ganska blött när jag kom hem.

Vill inte tvätta händerna för det svider så mycket!

Crossfiten bestod idag av Toes to Bar och det är bland det värsta jag vet. För det första är jag dålig på det och för det andra blir händerna helt förstörda. Men det är bara att bita ihop och fortsätta träna! Det kändes i alla fall helt okej idag, det var ju ändå två veckor sen jag tränade sist. Nu ska jag försöka duscha utan att skrika och sen fixa mat.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek