tisdag 15 april 2014

Double unders

Idag har jag som sagt jobbat hemifrån och det jag har fått väldigt mycket gjort. Nästan mer än om jag suttit på jobbet. Det är mycket skönare att sitta i en soffa än att sitta på en stol. Halv fem blev det i alla fall träning och idag såg det ut så här:
 
A:
AMRAP 5 min:


Double-unders
Vila 1 min
 

B:
AMRAP 20 min:
15 Burpees
15 Deadlift 100/70
15 Push-ups
15 Kb sving ( 24/16)
15 Wall balls 9/6kg
Vila 1 min
 

C:
AMRAP 5 min:
Pull-ups


Jag klarade faktiskt några double unders idag. Mycket nöjd! Fast ibland blir jag så förvånad att jag klarade en så att jag slutar hoppa...  Det måste jag försöka träna bort. Jag måste även fixa till mitt eget hopprep, för just nu är det för långt.

Imorgon eftermiddag/kväll åker vi till Söderhamn. Det ska bli skönt att komma dit några dagar.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek