fredag 9 april 2010

Bra dag!

Idag har jag gjort rätt många vettiga saker. Klev upp runt nio, åt frukost, gick en omväg till gymmet, gymmade, handlade jäst till pizzabakningen, tvätta, diska, läsa en tidning som jag köpte, hämta tvätten, diska en gång till och sen fixa pizzadegen. Sen kom Niklas hem, han har jobbat idag, och då blev det pizzaätning. Bra dag!

Ser inte riktigt fram emot morgondagen. Jag ska till Kungsör, för det är KIBK-dag. Vi ska springa och samla in pengar, jag får väl se det som träning. Jag skulle i alla fall ut och springa imorgon. Efter det ska vi sopsortera.

Håller på att fixa lite ny springmusik nu. Någon som har något tips?

2 kommentarer:

Emelie sa...

Stero lov med Edward Maya samt något av gruppen The roots. :)

Unknown sa...

Okej. Tack! :)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek