torsdag 8 april 2010

Onda vader och innebandy

Igår åkte jag till Örebro för att gå på en föreläsning. Jag tog halv åtta tåget och när jag kommer till Örebro har de gjort om busstiderna och bussarna. Nu passar det inte alls med tågen. Tur att jag inte åker så mycket tåg och buss längre. Jag kom i alla fall till skolan typ tjugo i nio och vi började kvart över åtta. Efter föreläsningen gjorde jag och han som jag ska ha en lektion med klart planeringen och sen åkte jag hem.

Senare på kvällen var jag på gymmet. Det finns ingen musik där än, så det kändes som att det var en lite konstig stämning där inne.

Idag har vi haft en två praktiska lektioner, exempellektion 3 och boll 1. På bollen var det innebandy idag. Väldigt roligt var det eftersom jag inte tränat på ett tag nu. På nästa bollpass är det också innebandy och då ska vi som spelar eller har spelat innebandy hjälpa till lite med grundspel och sånt.

Nyss har jag varit ute och sprungit. Det gick bra först, men sen började vaderna dra ihop sig och då var det kört. Till slut fick jag ingen kraft alls, så jag var tvungen att stanna och stretcha lite och sen gick jag i ca 6-700 meter. Jag som skulle springa fort! Jag får låta bli att köra vadpress med 40 kg dagen innan nästa gång...

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek