torsdag 29 april 2010

En tiotimmarsdag

Idag har det varit en lång dag. Jag klev upp 7:30, åkte med tåget som gick 8:41. Fixade musiken till lektionen som jag och en till ska ha imorgon. Det tog rätt lång tid, ungefär två timmar. Sen åkte vi till skolan, hade föreläsning i en idrottshall. Den var inte så väldigt givande, men helt okej. Efter det var det dags för dans. Salsa var det idag. Det var faktiskt väldigt roligt och inte alls så svårt som man kan tänka sig. Vi slutade ungefär 17:00 idag och jag skulle åka tåg hem. Självklart är tåget försenat, ungefär en kvart tror jag det blev innan tåget åkte. Ett tåg som är försenat har ganska låg prioritet så vi fick stanna två gånger för tågmöte. Klockan 19:00 var jag hemma ungefär. En tiotimmarsdag. När jag kom hem åt jag och sen skulle Niklas åka inlines så jag hängde på med cykeln. Det var väldigt skönt ute faktiskt.

Imorgon ska jag ha min lektion. Jag ser inte riktigt fram emot det, men det ska nog gå bra.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek