måndag 5 april 2010

I Arboga igen!

Nu är jag tillbaka i Arboga igen efter fem dagar i Söderhamn. Det har varit väldigt roligt att vara där men det är ändå skönt att komma tillbaka igen. Det som är mindre skönt är skolan, men nu är det bara två månader kvar tills det är sommarlov. Sommarlovet kommer förhoppningsvis bestå av jobb. På måndag ska jag på intervju i Kungsör på ett ålderdomshem där. Jag hoppas att jag får det!

Den här veckan har det inte blivit mycket till träning, så nu måste jag försöka att ta igen lite. Den här veckan blir det heller inget godis eller liknande eftersom det har blivit alldeles för mycket av det förra veckan. Nu har gymmet jag går på flyttat och fått helt nya grejer, så jag måste dit och kolla hur det ser ut också. Det är lite längre än vad det var innan, men det är fortfarande inte speciellt långt dit. En lagom liten cykeltur när jag har fixat min cykel.

Det kommer lite bilder från påsken sen!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek