måndag 26 april 2010

Fotbad och Harry Potter

Idag hade vi student ledda lektioner. Det var rätt roligt. Sista lektionen hade perspektivet "fysisk träning". Skönt att få springa lite i skolan så jag slipper göra det när jag kommer hem sen. Fast det blev bara i 18 minuter ungefär. Jag kom hem vid ett, åt, satt vid datorn lite, började läsa sista Harry Potter-boken (som jag inte har läst än). Lite efter fyra åka Niklas till Västerås då gick jag en promenad till Ica, jag gick en liten omväg så det skulle ta lite längre tid. Jag kom på att jag ville äta kyckling så jag köpte en grillad kyckling. Det blir även det lunch imorgon och säkert någon mer dag.

Nu håller jag på att baka ett surdegsbröd (ja, jag glömde följa upp själva surdegen här efter första dagen som jag skrev förut. Men jag tror i alla fall att den blev bra) och så har jag haft ett fotbad. Skönt!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek