torsdag 22 april 2010

Gymnastiken går framåt!

I morse klev jag upp tidigt, 06:35. Usch. Det är inte roligt att kliva upp så tidigt. Jag tänkte att jag skulle få sova ut imorgon, men jag ska upp lika tidigt då också...

Idag hade vi seminarium. Det gick bra. Fast vi hade inte delat upp klassen så bra, så det var nog bara fyra stycken på seminariet efter oss. Kul för dom. Fyra stycken plus en lärare. Lite stelt kanske. Efter seminariet tränade jag på gymnastiken i ungefär 40 minuter. Första försöket "överkastet" klarade jag! Och sen klarade jag det flera gånger, men inte varje gång. Det känns jäkligt skönt att jag kan det nu. Självklart var det inga lärare där idag heller, så jag kanske kan visa upp det imorgon efter bollpasset.

Vid 16:45 åkte jag till gymmet. Idag var det rätt mycket folk där. Jag har i och för sig aldrig varit där vid 17-tiden förut. Idag körde jag mest armar, så nu orkar jag knappt lyfta armarna. Skönt!

Nyss har vi ätit mat, kebabkött, pasta, mangoraya och en massa grönsaker. Mycket gott!

Hon från äldreboendet i Kungsör ringde förresten idag. Hon sa att hon hade fått "jättefina referenser om mig" och att jag kunde få jobb om jag ville!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek