onsdag 21 april 2010

Snö och löpning

I morse var det inte direkt nåt kanonväder, men tillräckligt bra för att springa i. Jag tog på mig springkläder, åt frukost och sen väntade jag ungefär 2,5 timmar för att frukosten skulle lägga sig lite (jag åt rätt mycket). Precis när jag ska gå och ta på mig skorna så ser jag att det har börjat snöa. Kul. Men jag trotsade snön och stack ut och sprang ändå. Började med 1 km i motvind och snö i ansiktet. Jag sprang i alla fall rätt fort för att vara jag idag, det blev precis 6 min/km. 6,2 km på 37 min och 15 sekunder. Idag fick jag inte ont någonstans heller, vilket jag typ alltid brukar få. Det är antagligen för att jag är ovan, så jag hoppas att det släpper.

Jag hade tänkt gå till gymmet idag också, men jag har ingen lust att gå utanför dörren något mer idag.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek