söndag 25 april 2010

Långpromenad på g!

I fredags var jag i skolan. Vi spelade handboll och sen började jag och Elin skriva på vårat arbete. Vi kom rätt långt faktiskt. När jag kom hem hade jag tänkt att jag skulle ut och gå efter att jag hade ätit, men då började det regna. Så det blev ingen promenad.

Igår var jag ut och gick på morgonen sen åkte jag till Kungsör och grillade hamburgare i 2, timmar på "Företagscupen". Det var inte allt för roligt men det gick rätt fort ändå. När jag kom gick jag en sväng till Lidl och handlade lite frukt och för att vi skulle göra fruktsallad med vaniljvisp på kvällen. Gott!

Idag har jag inte hunnit göra så mycket än. Jag har diskat och ätit frukost. Men nu ska jag ge mig ut på en långpromenad! (Ska kolla på ett Scrubs-avsnitt först)

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek