fredag 16 april 2010

Löpartights och nytt nagellack

Det blev inget gym idag och det har inte blivit någon promenad än, men jag tror att det blir en efter Talang. Niklas var iväg till Köping och flög lite och då passade jag på att gå i lite affärer. Först var jag och köpte lite frön till blommor som vi ska ha på balkongen när dom blir lite större. Sen var jag in och köpte nagellack på Kicks. Efter det var jag in på Inter sport för att leta efter löpartights, som jag har velat ha länge, och jag hittade ett par som jag tyckte verkade vara bra. När jag hade hittat dom gick jag och kollade lite på springskor och då helt plötsligt såg jag att dom hade Nike+sportkit och jag kunde inte låta bli att köpa det! Så imorgon måste jag ut och testa det.




Nu under kvällen har vi ätit tacos och planterat en massa frön som förhoppningsvis kommer bli blommor sen.

Imorgon är det SM-finalerna i innebandy!

1 kommentar:

Puziiia sa...

Det var kjempekule ting !


Besøk min blogg? Puziiia.blogg.no

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek