tisdag 15 mars 2011

Få betalt för att leka

Hur kan man få betalt för något så roligt som att leka lekar med barn? Jag skulle så gärna vilja börja jobba nu! Självklart finns det även jobbiga dagar och alla elever är ju inte lika roliga som andra, men man får se det positiva och det positiva väger över de negativa. Det gick bra på mina lektioner idag och de flesta verkade tycka att det var roligt.

När jag slutade åkte jag direkt till gymmet och körde ett rygg- och axelpass. Det känns som att styrketräningen har blivit bättre de senaste veckorna, eller egentligen började det förra veckan. Det är bara att hoppas på att det fortsätter i samma riktning. Nyss har jag ätit lite. Kebabkött, massa grönsaker, tacosås och kvarg i något gott bröd som vi hittade på Willys i Köping. 5 påsar för 31 kr tror jag det var.

Lite senare när maten har smällt blir det antingen en springtur eller en powerwalk. Eller lite blandat kanske.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek