söndag 13 mars 2011

Veckans träning - Vecka 10

Måndag: Morgonpromenad, 28 min
              Rygg + Axlar, 40 min
              Innebandy, 65 min

Tisdag: Vila

Onsdag: Morgonpromenad, 34 min
             Styrketräning hemma, 25 min
             Two hundred sit ups, 5 min

Torsdag: Morgonpromenad, 30 min
              Innebandy, 75 min

Fredag: Biceps + triceps, 25 min
            Powerwalk, 39 min

Lördag: Powerwalk, 62 min
            Two hundred sit ups, 5 min
            Innebandy, 60 min

Söndag: Ben, 35 min

Totalt: 528 min

Jag trodde att den här veckan skulle bli mer lidande än den blivit, på grund av att jag har börjat VFU:n. Det känns som att det här har varit en bra träningsvecka. Jag har nått mina mål, som är att springa/gå/cykla osv, 20 km/vecka och tre styrketräningspass. Det är bara att fortsätta i samma takt!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek