tisdag 15 mars 2011

Under 6 min/km

Här är en bild på maten jag skrev om i förra inlägget.

 Det blev en skön springtur och jag är riktigt nöjd med hur det kändes. Det blev 5,7 km på 33 minuter och  54 sekunder. Vilket i alla fall är under 6 min/km. Jag känner verkligen att jag kan springa fortare, men eftersom det var länge sen jag sprang ville jag inte köra för hårt. Plus att jag fick en krampaktig känsla under fötterna och vaderna. Hoppas att det släpper när jag blir mer van, för det beror antagligen på att jag spänner mig.

Jag är på väg mot mitt mål att springa 5 km på 25 minuter!

1 kommentar:

Emelie sa...

Gött mos! Själv hoppas jag kunna springa 5 km överhuvudtaget lagom till vårruset. Men det ska kunna funka bara jag håller mig frisk. :)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek