måndag 28 mars 2011

Nöjd!

Idag har jag varit på VFU:n som vanligt. När jag slutade åkte vi till Köping för Niklas skulle köpa solglasögon. Kollade lite på glasögon till mig själv också, eftersom jag har samma glasögon som jag köpte första gången. De är rätt fula, plus att jag har sämre syn nu än jag hade då. Så det börjar bli dags att skaffa nya. I sommar ska jag nog skaffa mig ett par. Eller två par blir det nog eftersom man får 2 för 1 på Specsavers. Sen åkte vi och köpte lite frön och Niklas köpte en kaktus och sist var vi på Willys och handlade lite.

När vi kom hem blev det mat och idag bjöds det på blodpudding, keso, lingonsylt och morötter. Gott och billigt! Efter det funderade jag på om det skulle bli nån träning idag. Jag var inte speciellt sugen men jag tog på mig skorna och gick till gymmet och körde ett ryggpass. Det var lite för mycket folk för min smak, så det blir nog inte så många fler kvällsträningar. Sen fortsatte jag promenaden i en kvart till. Jag är i alla fall väldigt nöjd att jag tog mig i kragen och gick dit!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek