söndag 20 mars 2011

Veckans träning - Vecka 11

Måndag: Innebandy, 75 min

Tisdag: Rygg + Axlar, 45 min
           Löpning, 33 min 53 sek (5,7 km)
           Two hundred sit ups, 5 min

Onsdag: Powerwalk, 43 min 58 sek (4,75 km)
            Innebandy, 80 min

Torsdag: Innebandy, 45 min

Fredag: Armar + Bröst, 40 min
            Powerwalk, 45 min (4,91 km)

Lördag: Powerwalk, 41 min 52 sek (4,64 km)
            Two hundred sit ups, 5 min

Söndag: Powerwalk, 68 min 56 sek (7,47 km)
            Ben, 30 min

Totalt: 559 min
         
Jag trodde inte att den här veckan skulle bli så bra träningsmässigt. Det var en lite trög start på måndagen, då jag inte orkade mig ut på någon morgonpromenad (det blev ingen någon annan dag heller). Men sen har det bara gått bättre och bättre och det blev till och med en löprunda i tisdags, som kändes riktigt bra. Nu är innebandyn slut och nu kommer jag att kunna satsa lite mer på löpningen.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek