torsdag 3 mars 2011

Mycket jobb

Igår blev det jobb igen, 8-16. Det är många som är sjuka nu. När jag varit hemma en stund fick jag ett sms om att träningen var inställd och eftersom det är lov är det allmänhetens åkning på bandyplanen i Köping. Så vi åkte dit och åkte lite skridskor från kvart över sju till kvart i nio ungefär. Vi var nästan helt ensamma. Innan det blev en promenad till Konsum, för vi skulle köpa några saker som var billiga där. Inget av det vi skulle ha fanns, så det blev två semlor istället. När vi kom hem från skridskoåkningen blev det årets första semla.

Idag hade jag också kunnat jobba om jag inte hade haft föreläsning idag. Ganska skönt att inte jobba. I morse blev det gymmet en sväng. Axlar, bröst och triceps. Nu sitter jag i skolan och väntar på att föreläsningen ska börja.

Ikväll blir det i alla fall innebandyträning, hoppas jag!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek