söndag 27 mars 2011

Veckans träning - Vecka 12

Måndag: Vila 
             Two hundred sit ups, 5 min

Tisdag: Morgonpromenad, 35 min 46 sek
            Rygg, 40 min
            Löpning, 22 min

Onsdag: Powerwalk, 38 min 45 sek

Torsdag: Morgonpromenad, 43 min 44 sek
              Axlar, 35 min
              Lugn promenad, 35 min 32 sek

Fredag: Vila

Lördag: Armar, 30 min
             Powerwalk, 49 min 41 sek
             Two hundred sit ups, 5 min

Söndag: Powerwalk, 48 min 10 sek
             Two hundred sit ups, 3 min

Totalt:  391 min

Det är verkligen svårt att komma upp i samma totala tid när jag inte tränar innebandyn. Annars tycker jag att det har varit en bra träningsvecka förutom att jag var sjuk i torsdags och inte kunde springa då som det var tänkt. Det blev bara en löprunda och därför kommer jag att börja om på träningsprogrammet som jag började på då. På torsdag åker vi till London, så det blir nog ingen träning torsdag, fredag och lördag.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek