söndag 6 mars 2011

Veckans träning - Vecka 9

Måndag: Ben + mage, 35 min
              Innebandy, 75 min

Tisdag: Vila

Onsdag: Powerwalk, 25 min
             Skridskor, 80 min

Torsdag: Crosstrainer, 5 min
              Axlar + triceps + bröst, 35 min
              Innebandy, 60 min

Fredag: Roddmaskin, 5 min
            Rygg + baksida axlar + biceps, 30                  min
            Skridskor, 50 min

Lördag: Powerwalk, 35 min
             Innebandy, 60 min

Söndag: Längdskidor, 36 min
             Skridskor, 60 min

Den här veckan har varit en bra träningsvecka. Det har varit ganska varierat och det är oftast bra. Nästa vecka hoppas jag kommer fortsätta lika bra. Det som jag känner kan bli bättre är ryggpassen. Jag får så ont i underarmarna av att jag håller i redskapen, så att jag inte kan köra slut på ryggen helt. Det är lite tråkigt. Men jag tror att jag måste lägga om lite så att inte ryggen och biceps är i samma pass. 

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek