tisdag 13 september 2011

Blöt morgonpromenad

Hade klockan på 7:30 i morse, men jag råkade stänga av larmet utan snooze så jag vaknade 8:20 istället. Ingen katastrof och jag tror att det behövdes. Morgonpromenad stod på schemat. Precis innan jag skulle gå utanför dörren kom jag på att jag bokat tvättid klockan 12. Klockan var ju bara strax efter 8:30, men jag tänkte chansa på att den som bokat innan inte tvättade och jag chansade rätt. Det här är inte speciellt ovanligt i det här huset. Så jag slängde in två maskiner och gick iväg. Halvvägs började det regna och när jag kom hem var jag dyngsur.

Nu har jag ätit frukost och slökollar lite på Doctors. Snart ska jag ta tag i pluggandet... Senare får vi se om det blir ett pass på gymmet.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek