torsdag 1 september 2011

Fitnessguru Jordnötssmör

Idag har jag varit i skolan. Började 8:15, så det blev en tidig morgon. 6:40 gick tåget. Eftersom jag måste kliva upp så tidigt orkade jag inte gå någon promenad innan frukost, så jag tog en promenad från stationen till skolan istället. Ungefär 45 tog det, vilket är alldeles lagom. Tänkte gå tillbaka också, men jag hann inte.

11:20 var jag hemma igen. Då blev det lite lunch och en powernap. Sen har jag bara slöat resten av dagen. Efter maten ska vi åka iväg och slänga lite skräp och sen blir det nog en promenad.

Imorgon åker jag till Stockholm (med samma tåg som jag kom hem med idag). Då ska jag hämta nummerlappen till lördag och sen gå på stan en sväng.




Igår fick jag hem en burk av Fitnessgurus jordnötssmör och det var ju hur gott som helst. Det kan jag verkligen rekomendera!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mm vad gott det är med jordnötssmör :) har en liten förfrågan till dig om du kan maila mig på: nina@healthyheroes.se
Ha en fin dag :)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek