söndag 11 september 2011

Veckans träning - Vecka 36

Måndag: Morgonpromenad, 40 min
              Rygg + baksida axlar
              Innebandy

Tisdag: Vila

Onsdag: Powerwalk, 35 min
              Axlar + bröst
             Innebandy

Torsdag: Morgonpromenad, 52 min
              Biceps + Triceps

Fredag: Morgonpromenad, 46 min
            Innebandy

Lördag: Morgonpromenad, 34 min
             Innebandy

Söndag: Powerwalk, 56 min

Nu  var det längesen jag skrev veckans träning. Jag har helt enkelt inte tänkt på det, men nu ska jag försöka göra det varje vecka igen. Den här veckan har jag kommit igång med styrketräningen igen. Jag har missat några muskelgrupper, men jag kommer att börja med dom imorgon (ben och mage). Annars är jag nöjd med den här veckan!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek