torsdag 9 oktober 2008

Klar för spel i helgen

Ja, så blev det. Mycket roligt. Jag börjar bli nervös. Hehe. Det var ett tag sen jag var nervös för att spela match. Det är lite tråkigt att typ dom två bästa inte kan vara med. Men så är det ibland, som på DM förra säsongen.

Vi möter VIB ungdom i helgen. Jag har ingen aning om något av lagen i serien. Det är rätt roligt, men svårt också. Jag vet att ett lag, IBK Rutin, är en massa gamla elitseriespelare som har startat ett lag och dom ska tydligen vara bra. Det tror jag också.

Idag fick jag sluta klockan två. Det var skönt. Jag är så sjukt trött när jag kommer hem. Idag somnade jag i alla fall inte, det gjorde jag i förrgår. Imorgon är det äntligen helg, då slutar jag också två. Efter jag har slutat ska jag nog åka till Örebro och hämta min mobil, som har varit klar i ungefär två veckor snart.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Lycka till! Du anar inte hur mycket jag saknar min innebandyklubba och lukten av svett i omklädningsrummet. Mmm..

Unknown sa...

Tack! Jag förstår det. Det skulle jag också ha gjort.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek